Klaar voor vertrek!? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Madelon Hager - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek!? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Madelon Hager - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!?

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

17 Maart 2015 | Nederland, Rotterdam

Lieve allemaal,

Over iets minder dan een maand is het zover: mijn vertrek naar Zuid-Afrika!

Op 12 april vlieg ik eerst naar Johannesburg waar ik vervolgens zal overstappen naar Durban. De planning is om op maandagochtend 13 april daar te landen. Ik zal gezellig samen vliegen met Maaike, zij zal ook op 13 april starten bij een project in Zuid-Afrika.

Toen ik een paar maanden geleden besloot om dit te gaan doen, leek het nog allemaal zo ver weg. Nu het steeds dichterbij komt, krijg ik er onwijs veel zin in maar vind ik het stiekem ook wel spannend!

Tijdens mijn eerste 4 weken in Zuid-Afrika zal ik vrijwilligerswerk gaan doen bij het project ‘Mother of Peace’ van Be More.
Mother of Peace is een weeshuis met kinderen van allerlei leeftijden die daar wonen en/of naar school gaan. Ze hebben geen ouders meer of kunnen niet meer thuis wonen. Tijdens deze 4 weken hoop ik ze een leuke en onbezorgde tijd te bezorgen!

Bij Mother of Peace zijn er huismoeders die elk een aantal kinderen verzorgen. Tijdens mijn vrijwilligerswerk zal ik de huismoeders helpen met van alles. Wie weet kan ik ze nog wat dingen bijbrengen en zij mij natuurlijk ook!

Na die 4 weken zal ik samen met Laszlo een reis gaan maken door Zuid-Afrika. Ook hier heb ik ontzettend veel zin in!

Tijdens al deze gebeurtenissen hoop ik een weblog bij te kunnen houden waarin ik jullie up to date houdt van alles wat ik in Zuid-Afrika doe :).

Liefs,
Madelon

  • 17 Maart 2015 - 13:53

    Paul:

    Laat mij nou de eerste bezoeker van je blog zijn!

    Waar ben jij nu? Voorlopig nog ff in Nederland, maar 12 april nadert snel. Je wist dat natuurlijk al, maar Mama en ik zijn heel trots op je. Wordt vast een ervaring om nooit meer te vergeten. En leuk dat we je belevenissen zo op de voet kunnen en zullen volgen.

    Heel veel liefs, pap.

    o ja: en we sponsoren natuurlijk!!!

  • 24 Maart 2015 - 14:12

    Sietske. Hager:

    Als tante ben ik natuurlijk ook heel trots op jou. Wout de Jong, tante Truus, Djoke colicchia en ik zullen ook doneren. liefs tante Sietske

  • 11 April 2015 - 10:13

    Yvonne Bagchus:

    Lieve Lon.
    Wat stoer van je. Ik ga je zeker volgen.
    Je zult daar ongelofelijk veel indrukken opdoen.
    Veel plezier en voorzichtig aan. Een hele dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Zuid-Afrika - Mother of Peace

-

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2015

Home sweet home!

19 Mei 2015

Wine, pinguïns & more

14 Mei 2015

Safari

11 Mei 2015

Onze reis samen is begonnen!

08 Mei 2015

Goodbye Mother of Peace!
Madelon

Ik verblijf vanaf 13 april in Zuid-Afrika waar ik vrijwilligerswerk zal gaan doen bij het weeshuis 'Mother of Peace'.

Actief sinds 28 Feb. 2015
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 8478

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 23 Mei 2015

Zuid-Afrika - Mother of Peace

Landen bezocht: