Onze reis samen is begonnen! - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Madelon Hager - WaarBenJij.nu Onze reis samen is begonnen! - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Madelon Hager - WaarBenJij.nu

Onze reis samen is begonnen!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

11 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Hazyview

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn wij samen aangekomen bij alweer onze tweede accommodatie! Zaterdagavond is Las aangekomen op Johannesburg Airport en werden we opgehaald door een shuttlebus. We verbleven in een mooie lodge waar we even lekker konden uitrusten. Toen we zondagochtend ons bed uitstapten zagen we meteen struisvogels en impala’s door de tuin lopen. Een echt Afrika-gevoel! ;)

Gisteren hebben we ongeveer 400 km gereden naar onze volgende bestemming: Havyziew. Het links rijden met onze Toyota Corolla was wel even wennen, maar inmiddels hebben we het onder de knie. We verbleven bij een prachtige Bed & Breakfast genaamd Idle & Wild. En niet in zomaar een rondavel (zo heten de ronde huisjes in Zuid-Afrika), we zijn geüpgraded naar een honeymoon suite. Zie foto’s voor een sfeerimpressie!

Gisteravond zijn we lekker uit eten geweest en nu gaan we alweer vroeg op pad naar onze eerste safari bij het privéreservaat Manyeleti. Hier blijven we drie dagen en hopen natuurlijk de big five te spotten!

Veel liefs uit Zuid-Afrika!