Laatste Hollandse maaltijd voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Madelon Hager - WaarBenJij.nu Laatste Hollandse maaltijd voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Madelon Hager - WaarBenJij.nu

Laatste Hollandse maaltijd voor vertrek

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

11 April 2015 | Nederland, Rotterdam

Lieve allemaal,

Bijna is het zover, dan vertrek ik naar Zuid-Afrika!!
Morgenochtend vroeg zullen mijn moeder en Las me naar Schiphol brengen! Lekker vroeg op dus.

Ik heb echt onwijs veel zin om te gaan! :)
Vanavond nog even een lekkere Hollandse maaltijd: spinazie stamppot met gehaktballen.

Graag wil ik bij deze iedereen die gedoneerd heeft heel erg bedanken!
Ik zal jullie op de hoogte houden van alles wat ik met de donaties kan/ga doen.

Liefs,
Madelon

  • 12 April 2015 - 00:54

    Roel En Carla:

    Hoi Madelon,

    Goede reis en succes met je Afrikaanse avontuur.

    Geniet er van en tot ziens.

    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Zuid-Afrika - Mother of Peace

-

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2015

Home sweet home!

19 Mei 2015

Wine, pinguïns & more

14 Mei 2015

Safari

11 Mei 2015

Onze reis samen is begonnen!

08 Mei 2015

Goodbye Mother of Peace!
Madelon

Ik verblijf vanaf 13 april in Zuid-Afrika waar ik vrijwilligerswerk zal gaan doen bij het weeshuis 'Mother of Peace'.

Actief sinds 28 Feb. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 8463

Voorgaande reizen:

12 April 2015 - 23 Mei 2015

Zuid-Afrika - Mother of Peace

Landen bezocht: